  • 1. Data: 2008-04-03 15:39:50
    Temat: Nowa działalność po likwidacji
    Od: "Kundalini" <k...@v...pl>

    Witam
    Czy zakładając działalność gospodarczą po raz drugi (poprzednia zlikwidowana
    2 lata temu), wszystko przebiega tak samo jak przy pierwszej rejestracji?
    Czy może coś jest szybciej, w końcu ten sam regon, firma będzie robić to
    samo... . Czy można wykorzystać np stare konto bankowe dla poprzedniej
    firmy, które ciągle mam?

    z góry dziękuję za rady
    Marcin

  • 2. Data: 2008-04-03 21:59:28
    Temat: Re: Nowa działalność po likwidacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Apr 2008, Kundalini wrote:

    > Witam
    > Czy zakładając działalność gospodarczą po raz drugi (poprzednia zlikwidowana
    > 2 lata temu), wszystko przebiega tak samo jak przy pierwszej rejestracji?

    Z grubsza.
    Niekiedy są drobne odmiany, np. jak ktoś kiedyś "wpadł w kasę fiskalną"
    to mu już tak zostało.

    > Czy może coś jest szybciej, w końcu ten sam regon,

    Jakoś nie jest to dla mnie oczywiste :), przynajmniej teoretycznie.

    > firma będzie robić to samo...
    > . Czy można wykorzystać np stare konto bankowe dla poprzedniej firmy, które
    > ciągle mam?

    Tu bym nie widział przeszkód.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-04-03 23:09:33
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Podejrzewam, że ZUS uwielbia właśnie takie posunięcia ;-))
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-04-04 21:07:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2008, 666 wrote:

    > Podejrzewam, że ZUS uwielbia właśnie takie posunięcia ;-))

    Przecież nie napisał, że z tego konta korzysta :)
    BTW: patrz specsygnaturka!

    mam?

    O: Bo normalnie każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Jakie są przykłady irytujących obyczajów niektorych newsowiczów ?