  • 1. Data: 2002-01-23 02:00:26
    Temat: Nowa rachunkowość - pytanie
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj pl-soc-prawo-podatki!

    czy ktoś mógłby polecić mi jakieś opracownie, bądź link, gdzie znajdę podstawowe
    informacje o zmianach w rachunkowości w 2002 roku (księgi handlowe)
    ?
    Z góry bardzo dziękuję.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-02-05 19:52:43
    Temat: Re: Nowa rachunkowość - pytanie
    Od: "Slawka" <b...@2...pl>

    Polecam"Przewodnik po znowelizowanej ustawie o rachunkowości", autor Barbara
    Muszyńska, wyd. Usługowy Zakład Rachunkowości Poznań /061/ 861--09-59 -
    Łódź/042/637-70-70, cena 45,- a w Oddziałach S.Ks.trochę droższe.Pozdrawiam
    i życzę przyjemnej lektury.