  • 1. Data: 2002-01-22 23:57:07
    Temat: pytanie o leasing czy warto ??
    Od: Tomasz Sawiński <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    moze moje pytanie to NTG ale nie znalazlem odpowiedniejszej grupy.
    Rozwazam leasing samochodu uzywanego (Lanosa) ktory jest wlasnascia
    BDK Leasing z Lublina.
    Zastanawiam sie jaki jest stan (finansowy i prawny) firmy ktora jest
    powiazana
    z Daewoo. Moze ktos z grupowiczow ma na ten temat informacje - przede
    wszystkim czy
    warto sie pakowac w ten fundusz Leasingowy?
    Dowiedzialem sie ze 50% udzialow w BDK Leasing ma bank PEKAO SA ale mam
    watpliwosci
    czy skorzystac z ich uslug (ostatnie upadki CLIF'a i Carcade...)

    Z pozdrowieniami dla wszystkich zapracowanych :)
    Tomek Sawinski
    t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-23 14:14:00
    Temat: Re: pytanie o leasing czy warto ??
    Od: "szekla" <s...@f...ae.katowice.pl>

    > czy skorzystac z ich uslug (ostatnie upadki CLIF'a i Carcade...)

    carcade splajtowalo ???

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-25 18:00:03
    Od: "B. Dariusz Godlewski" <o...@r...com.pl>

> [...]
    > watpliwosci
    > czy skorzystac z ich uslug (ostatnie upadki CLIF'a i Carcade...)

    Witam !!

    Własnie parę dni temu skonczyłem leasing dostawczego Lublinka z Lublina i
    obserwowałem pilnie
    czy nie ma jakiś kłopotów z tą firmą i wydaje się , że wszystko jest w
    porządku.

    A propos: moze ktoś chce kupic 3-letniego dostawczego Lublina II, bo akurat
    stał się zbędny ??

    pozdrawiam

    B. Godlewski - Warszawa