    From: "news.tpi.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nowa ust.o VAT i VAT-R - składać czy nie?
    Date: Fri, 9 Apr 2004 20:33:50 +0200

    Mam pewne wątpliwości jak to jest z obowiązkiem złożenia druku VAT-R w
    przypadku osób, które takie zgłoszenie już składały . Zacznijmy od tego, że
    ci, którzy podczas składania (u mnie było to koło 1996 r) tego zgłoszenia,
    zaznaczyli w rubryce, że będą co miesiąc składać deklarację VAT i tak też
    robili przez te wszystkie lata, nie muszą się ponownie rejestrować. Tak
    przynajmnie piszą wszędzie w Internecie. Ale tu pojawia się wątpliwość.
    Chodzą słuchy, że w Rzeczpospolitej był jakiś artykuł, w którym autor pisał
    coś o drukach VAT-R z przed 1996 r, w których podobno nie było tej rubryki
    (?!). I w takim przypadku ci osobnicy którzy złozyli takie druki muszą się
    ponownie rejestrować (do wtorku!). Prawda to czy prima aprillisowy żart?
    Może czytał ktoś ten artykuł. Ja nie moge go nigdzie znaleźć, tak jak kopii
    VAT-R z 199x r.

    PS. Żeby było jeszcze ciekawiej to powiem że ktoś mi powiedział że takie
    zgłoszenie robi się przy pomocy druku VAT-R/AKC-R a nie VAT-R