  • 1. Data: 2004-04-08 14:24:36
    Temat: Nowa ustawa o VAT
    Od: "UW" <7...@p...onet.pl>

    Mam mały sklep z artykułami o różnych stopach VAT. Czy po 1 maja muszę
    poprawiać VAT w kasie fiskalnej i sprzedawać w 22% VAT , czy też poczekać aż
    wyczerpią się zapasy i nabędę nowy towar z "nowym VAT-em"?

  • 2. Data: 2004-04-09 10:15:18
    Temat: Re: Nowa ustawa o VAT
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    UW wrote:

    > Mam mały sklep z artykułami o różnych stopach VAT. Czy po 1 maja muszę
    > poprawiać VAT w kasie fiskalnej i sprzedawać w 22% VAT , czy też poczekać
    > aż wyczerpią się zapasy i nabędę nowy towar z "nowym VAT-em"?

    Dzis prawnapisala,z e zadnyc przepisow przejsciowych niema (a zasem byly)

    Wiec od 1 maja trzeba "poprawic" stawki
    bo opodatkowana jest SPRZEDARZ towaru a nie towar.

    Boguslaw