  • 1. Data: 2005-08-10 07:52:20
    Temat: Nowy ZUS
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Przeglądałem DZU Nr 150 ze zmianą ustawy o ZUS i nie znalazłem tam zapisu o
    zbiegutytułu do ubezpieczeń czyli to co chyba wszystkich bardzo interesuje
    umowa zlecenie i DG??? A miało to być zniesione???
    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2005-08-11 10:24:05
    Temat: Re: Nowy ZUS
    Od: "Yanek" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zbiegutytułu do ubezpieczeń czyli to co chyba wszystkich bardzo interesuje
    > umowa zlecenie i DG??? A miało to być zniesione???

    Dołaczam się do pytania. Były 2 nowelizacje 1-o zmianie ustawy o systemie
    ubezpieczeń..... (ta jest w Dz.U 150) i 2-o zmianie ustawy o
    emeryturach..... gdzie był ten temat zmieniony (umowa zlecenie i DG). Co
    może oznaczac jej brak w tym dzienniku?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-18 11:11:56
    Od: "Podatnik001" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > emeryturach..... gdzie był ten temat zmieniony (umowa zlecenie i DG). Co
    > może oznaczac jej brak w  tym dzienniku?

    ???