    From: "Grzes" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nowy punkt - potrzebna kasa fiskalna czy nie ?
    Date: Thu, 20 Aug 2009 08:44:07 +0200

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące kasy fiskalne.
    Działalność to sprzedaż przez internet (allegro).
    Brak kasy wynikający ze zwolnienia (przelewy tylko na konto, z opisem za
    co).

    Mam pytanie czy otwierająć teraz punkt stacjonarny w inny miejscu,
    potrzebuję od razu kasę fiskalną, czy obowiązuje zwolnie do 20 tyś.
    w tym nowym punkcie ?

    Szukam odpowiedzi w Dz. U. - Kasy rejestrujące - lecz nie bardzo mogę
    znaleść odpowiedź na pytanie.

    Pan w okienku w urzedzie skarbowym powiedział, że nie trzeba, że nowy
    punkt
    w nowym miejscu liczy się od początku.

    Gdyby ktoś mógł pokierować na odpowiedź lub wiedział jak to jest będę
    wdzieczny.

    pozdrawiam
    Grzesiek