  • Data: 2008-11-03 17:33:48
    Temat: Numeracja faktur
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 1 stycznia znajomy rozpoczyna DG.
    Chce numerować faktury w formie nr/miesiąc/rok z tym, że każda pierwsza
    faktura w danym miesiącu będzie zawsze 1/miesiąc/rok. Czyli np. w styczniu
    będą numery 1/01/2009, 2/01/2009 itd. a w lutym 1/02/2009, 2/02/2009 itd.
    Czy tego typu numeracja będzie poprawna?
    Nie wiem dlaczego nie chce numeracji nr/rok - jego sprawa.
    Obiecałem mu, że zapytam na Grupie mądrzejszych od siebie co niniejszym
    czynię.
    Jacek.