  • 1. Data: 2005-05-19 08:14:22
    Temat: Numeracja faktur...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy to jest jakis blad, wykroczenie, jesli numery faktur nie beda
    chronologicznie zgadzaly sie z datami ich wystawienia (sprzedazy), tzn.

    Faktura nr 10 jest z dnia 10 maja, a faktura nr 11 z 5 maja... czy tez
    numeracja nie ma zadnego znaczenia?

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-05-19 08:56:02
    Temat: Re: Numeracja faktur...
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d6hi69$m8n$1@nemesis.news.tpi.pl>, Baton wrote:
> [...]
    > chronologicznie zgadzaly sie z datami ich wystawienia (sprzedazy), tzn.
    >
    > Faktura nr 10 jest z dnia 10 maja, a faktura nr 11 z 5 maja... czy tez

    To chyba nie jest duzy grzech ale numery maja byc kolejne.
    Nie ma opcji wstawienia 5 maja faktury z nr 11 jesli nie istniala
    10-ta.
    Fakt ze fakture mozesz wystawic w ciagu 7 dni a chyba nawet 2 miesiecy
    ale data wystawienia jest data wystawienia. Podroze w czasie jeszcze
    nie dzialaja.

    I obawiam sie ze US jest bardzo chetny odmowic prawa do odliczenia VAT
    na takiej podstawie.
    US bardzo lubi odmawiac bo panstwo bardzo potrzebuje pieniedzy.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2005-05-19 15:14:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 19 maja 2005 10:14, gdy Baton napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Czy to jest jakis blad, wykroczenie, jesli numery faktur nie beda
    > chronologicznie zgadzaly sie z datami ich wystawienia (sprzedazy), tzn.

    No to chodzi o daty wystawienia czy sprzedaży? To dwie różne sprawy.

    > Faktura nr 10 jest z dnia 10 maja, a faktura nr 11 z 5 maja...

    Hm.. Ja bym tego zdecydowanie unikał. Data wystawienia jest datą
    _wystawienia_. Jak możesz wystawić coś 10 maja, a potem cofnąć się w
    czasie? Co innego data sprzedaży.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2005-05-19 19:51:56
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > Fakt ze fakture mozesz wystawic w ciagu 7 dni a chyba nawet 2 miesiecy

    Nie to żebym się czepiał, ale fakturę to możesz wystawić i za 2 lata :))

    pozdr.