  • 1. Data: 2005-05-19 07:47:01
    Temat: waluty
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Witam, bardzo prosze o sugestie w następującej kwestii (kpir + vat):
    czy jeli płace za importowane usługi np. 10 $, ale pieniądze te są przez
    kontrahenta pobierane z karty do konta złotówkowego, to czy musze dla
    zarachowania kosztu stosować sredni kurs NBP z dnia poniesienia kosztu
    czy poprostu biorę kwotę z wyciągu bankowego na którym mam wyliczone
    jaka kwota w złotówkach została zdjęta z konta. Jak dla mnie pomimo, ze
    fakture za usługe dostaje w dolarach to przeciez de facto zapłaciłam
    złotówkami i nie jest to dla mnie "koszt poniesiony w walutach obcych".
    Choć oczywiści moge błądzić.