  • 1. Data: 2003-10-31 13:05:57
    Temat: O co tak naprawdę protestują taksówkarze???
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Może mi to ktoś jasno wytłumaczyć???
    Oczywiście poza samym zakupem kasy fiskalnej, która podobno kosztuje ok.
    2000 i z czego bodaj 60 % jest zwracane prze US to innych kosztów nie
    poniosą???
    VAT - nie będą płacić bo na razie są zwolnieni???
    Dochodowy??? Zwiększy się???
    Raczej nie - no chyba że to tylko ci taksówkarze którzy są na KPIR i nie
    wykazywali wszystkich przychodów - ale nie - tę wersję odrzucam - przecież
    to jest niezgodne z prawem!!!
    Więc - ktoś ma pomysł?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 2. Data: 2003-10-31 13:31:09
    Temat: Re: O co tak naprawdę protestują taksówkarze???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > Może mi to ktoś jasno wytłumaczyć???
    > Oczywiście poza samym zakupem kasy fiskalnej, która podobno kosztuje ok.
    > 2000 i z czego bodaj 60 % jest zwracane prze US to innych kosztów nie
    > poniosą???
    Zdaje sie że to ma byc nawet 80% kiedy zwykłemu sklepikarzowi zwracaja
    tylko 50%.

    > VAT - nie będą płacić bo na razie są zwolnieni???
    > Dochodowy??? Zwiększy się???

    Mozliwe. Mogło by sie okazać że niektórzy (a nawet całkiem sporo, sądząc
    po nasileniu protestów) wypadną z karty podatkowej ze względu na
    wysokośc obrotów.
    Teraz obrotów nie widać i jest miło.

    Generalnie każda grupa traktowana w sposób uprzywilejowany zaczyna
    gwałtownie protestowac gdy tylko ktoś powie głośno że to tacy sami
    podatnicy jak wszyscy inni i mogliby byc tak samo (wcale nie gorzej)
    traktowani. Popatrzmy na górników. Nikt inny nie ma takich osłon przy
    zwolnieniach.
    Cięzko jest rezygnowac z przywilejów, oj ciężko...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-10-31 15:11:24
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Maddy m...@e...com.pl ...

    > Mozliwe. Mogło by sie okazać że niektórzy (a nawet całkiem sporo,
    > sądząc po nasileniu protestów) wypadną z karty podatkowej ze względu
    > na wysokośc obrotów.
    > Teraz obrotów nie widać i jest miło.

    A widzisz, a ja założyłem że to tylko ci z zasad ogólnych ukrywają
    przychody :))

> [...]
    > zwolnieniach.
    > Cięzko jest rezygnowac z przywilejów, oj ciężko...

    Niestety wybierają podobny model protestów - rolnicy - chyba najbardziej
    uprzywilejowana grupa - blokady dróg, taksówkarze - to samo.
    BTW jaki jest ten limit przychodu w KP?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 4. Data: 2003-11-03 09:55:42
    Od: "KK" <k...@i...pl>

    > Oczywiście poza samym zakupem kasy fiskalnej, która podobno kosztuje ok.
    > 2000 i z czego bodaj 60 % jest zwracane prze US to innych kosztów nie
    > poniosą???
    dokładnie 1800 zł netto są jeszcze drukarki po 1300 netto. ale mało to
    funkcjonalne.. i koncowo wychodzi na to samo ale to nie ta grupa :)
    kk