  • 1. Data: 2003-08-24 21:18:53
    Temat: OPLATA SADOWA-koszty uzyskania przychodu
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    witam,
    czy do kosztow uzyskania przychodu mozna zaliczyc oplate sadowa
    tytulem wpisu w zwiazku z prowadzona sprawa sadowa przez firme
    przeciwko dluznikowi.

    Rozliczam sie na zasadach ogolnych, nie jestem platnikiem VAT.

    Za pomoc serdecznie dziekuje

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-08-25 06:09:22
    Temat: Re: OPLATA SADOWA-koszty uzyskania przychodu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik .:TOMAS:. napisał:
    > witam,
    > czy do kosztow uzyskania przychodu mozna zaliczyc oplate sadowa
    > tytulem wpisu w zwiazku z prowadzona sprawa sadowa przez firme
    > przeciwko dluznikowi.

    Możesz.
    Nie ma przeciwskazań w ustawie.
    Pamiętaj że wszytko co Ci potem dłużnik zapłaci ponad należnośc główną
    (a więc zwrot kosztów sądowych, komorniczych, odsetki) to będzie twój
    przychód.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk