  • Data: 2002-04-29 19:55:03
    Temat: OT: Bankowe konto internetowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Apr 2002, Tristan Alder wrote:
    [...cytowany Radek...]
    >+ >> Każdy powinien mieć AR? A ja nie mam,
    >+ >> bo mi niepotrzebny, a miejsca na dysku nie mam.

    Wytnij Windowsy ;) !

    >+ >> zawsze GS, ale akurtat faktyczni pliki z Inteligo są ,,sprawne
    >+ >> inaczej'' i nawet GS nie chce ich otworzyć :-(
    >+ >Podejrzewam, że to nie pliki z Inteligo są sprawne inaczej...
    >+
    >+ to dziwne, bo z innymi PDFami sobie GS radzi...

    Dowód żaden. Za dużo widziałem programów które czytały
    "wszystko". Prawie wszystko :> Swoich (programów) - też :]

    >+ >A PDF to niemalże oficjalny standard publikacji dokumentów, dostępny
    >+ >na wszystkie platformy.
    >+
    >+ No i?

    ....na szefa ZUSu kandydujesz, że "taki drobiazg" jest
    dla ciebie nieistotny ?? -:O (wrr.... - na ZUS)

    >+ Ale przydało by się, żeby miał rozszerzenie PDF,

    Zdradź czym ty te wydruki sciągasz: bo ja męczyłem
    Netscape 4.* i explodera 5.* - i nic, zawsze widzi
    nazwę z .PDF ! (bodaj domyślnie wyciag_rachunku.pdf)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [siedzi przed PC - widnows, wysyła pinem z linuxa a siedział
    'roboczo' pod VMSem - NETSCAPE i .PDF zdaje się wszędzie [1]
    da się załadować, Worda tylko miejscami ;>]
    [1] jest Netscape pod linuxa ? (nie śmiać się, nie wiem !) - bo
    reszta kombinacji jest...