  • Data: 2002-04-28 18:59:01
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 23 Apr 2002 16:22:49 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Podejrzewam, że to nie pliki z Inteligo są sprawne inaczej...

    to dziwne, bo z innymi PDFami sobie GS radzi...

    >A PDF to niemalże oficjalny standard publikacji dokumentów, dostępny
    >na wszystkie platformy.

    No i? Ale przydało by się, żeby miał rozszerzenie PDF, to bym
    wiedział, co to jest, a po drugie -- dziwne, że jest nieczytany przez
    GS...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)