    From: "rrl" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [OT] Dobre i obciachowe programy księgowe
    Date: Fri, 17 Jun 2005 08:23:36 +0000 (UTC)

    Witam,
    w odniesieniu do gier komputerowych stosuje się czasem tajemniczą
    kategorię "grywalność" aby w jednym pojęciu zawrzeć kilka kryteriów
    decydujących o walorach gry.
    Jak to jest z programami f-k? Właśnie męczę się z WF-Kaperem dla Windows. Co
    za orka. Trudno się połapać co się wpisuje, jakieś cholerne zakładki i
    opcje, które są w 99% przypadków niepotrzebne. I co ciekawsze, nawet jak się
    już fakturę zaksięguje to nie widać na ekranie jak poszła - brutto, netto, z
    odliczeniem, bez. Myślicie, że jest coś takiego jak "księgowalność" w
    programach f-k? Czyli, że są takie gdzie wszystko jest jasne, i fakturę
    można szybko wpisać a na przeciwległym biegunie są programy labirynty.
    Sorry, że jestem taki niemerytoryczny, ale Kaper mnie męczy.
    Wasze ulubione? Mnie się najlepiej pracowało ze starym Polsystemem (dla
    DOS), ale to pierwszy, którego używałem, więc pewnie to subiektywna ocena.
    Pozdrawiam
    rrl