  • 1. Data: 2005-06-17 08:23:36
    Temat: [OT] Dobre i obciachowe programy księgowe
    Od: "rrl" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    w odniesieniu do gier komputerowych stosuje się czasem tajemniczą
    kategorię "grywalność" aby w jednym pojęciu zawrzeć kilka kryteriów
    decydujących o walorach gry.
    Jak to jest z programami f-k? Właśnie męczę się z WF-Kaperem dla Windows. Co
    za orka. Trudno się połapać co się wpisuje, jakieś cholerne zakładki i
    opcje, które są w 99% przypadków niepotrzebne. I co ciekawsze, nawet jak się
    już fakturę zaksięguje to nie widać na ekranie jak poszła - brutto, netto, z
    odliczeniem, bez. Myślicie, że jest coś takiego jak "księgowalność" w
    programach f-k? Czyli, że są takie gdzie wszystko jest jasne, i fakturę
    można szybko wpisać a na przeciwległym biegunie są programy labirynty.
    Sorry, że jestem taki niemerytoryczny, ale Kaper mnie męczy.
    Wasze ulubione? Mnie się najlepiej pracowało ze starym Polsystemem (dla
    DOS), ale to pierwszy, którego używałem, więc pewnie to subiektywna ocena.
    Pozdrawiam
    rrl

  • 2. Data: 2005-06-17 09:38:12
    Temat: Re: [OT] Dobre i obciachowe programy księgowe
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d8u1a8$60q$1@inews.gazeta.pl>,
    "rrl" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Wasze ulubione? Mnie się najlepiej pracowało ze starym Polsystemem (dla
    > DOS), ale to pierwszy, którego używałem, więc pewnie to subiektywna ocena.

    Mnie najbardziej podpasowała Mała Księgowość Rzeczpospolitej. Tak
    naprawdę brakuje mi w niej tylko możliwości zaliczenia vat na następny
    miesiąc na przełomie roku i wpisu za jednym zamachem do dwóch kolumn
    KPiR.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 3. Data: 2005-06-17 10:02:23
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "rrl" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Oprogramowanie INSERT -nawet to stare pod DOS jest sprawniejsze niż
    nowe programy z mnóstwem bajerów -im mniej pomysłowa architektura tym
    lepsze -sam sobie możesz wykreować to co jest potrzebne i nie
    zaśmiecać .

    --
    sir Opix
    ...first found in Essex where they had been

  • 4. Data: 2005-06-23 10:42:07
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Sprawdź EwkaSQL na http://www.odl.com.pl/ewkasql.htm
    i zamów demo na http://www.sprzedawaj.pl/odl/demo/php/