  • Data: 2004-03-16 12:53:23
    Temat: [OT]Re: Ale mnie dziś rano potraktowali w Gliwicach w US...
    Od: "|Y|S" <m...@S...SPAMERZYpl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm. No właśnie : a zna ktoś odpowiedź na pytanie pierwsze?
    Gdzie ma szukać informacji czy pomocy osoba (np starsza)
    która nie jest tak biegła w zdobywaniu informacji.. nie zna internetu etc.
    a chce być uczciwa????
    Czy US to jest tylko kasa czy urząd państwowy który ma służyć obywatelom??
    Pytam bo mnie kiedyś potraktowano podobnie...
    pozdrawiam
    /Y\S