  • Data: 2007-05-06 11:03:06
    Temat: [OT]Re: PayPal a Urząd Skarbowy - po rozmowie z US
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 04 May 2007 21:19:03 +0200, Pawel Wimmer napisał(a):

    > Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > AFAIK to coś w okolicach 3% plus złotówka z hakiem. Czyli nie tak
    > dramatycznie przy większych transakcjach. PW

    Tylko weź pod uwagę że oni to *obowiązkowo* przewalutowują po sobie tylko
    znanych kursach (nie masz możliwości wypłaty dolarów lub euro). W
    MoneyBookers jest to samo, tylko znany jest kurs.

    Kiedyś prześledziłem kilka transakcji przez PayPal i MoneyBookers i
    wyliczyłem jaki jest naprawdę koszt korzystania z danego pośrednika
    (czyli porównałem kasę jaka dotarła na moje konto z kwotą która była
    przesłana * kurs NBP ). Dla PayPal wyszło mi od 4% do 6%, dla
    MoneyBookers wyszło od 0.6% do 1.5% (dla wpłaty z konta), i około 3% dla
    wpłaty z karty.

    Jak dla mnie, 6% to już jest całkiem spora suma. I im większa suma
    przekazu, tym bardziej boli :)

    p. m.