eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkilicencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym › [OT] Re: licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [OT] Re: licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym
    Date: Tue, 09 Jun 2009 10:55:21 +0200

    jakub wrote:
    > Witam jeszcze raz,
    >
    > Rozpocząłem studia podyplomowe mające na celu podniesienie moich
    > kwalifikacji zawodowych w dziedzinie związanej z prowadzoną przeze
    > mnie DG (KPiR, VAT).
    >
    > W ramach zajęć konieczne jest korzystanie z oprogramowania
    > dostarczanego na licencji edykacyjnej (MSDNAA), które muszę
    > zainstalować na swoim komputerze. Komputer jest firmowy i generalnie
    > służy do uzyskiwania przychodu.
    >
    > Czy prawnie i realnie (w znaczeniu interpretacji przez US) jest
    > możliwe abym na sprzęcie firmowym korzystał z oprogramowania na
> [...]

    Z tego co spojrzałem na opis MSDNAA to cały ten software jest dostępny
    za prawie darmo (drobna opłata po 3 latach, przy "wyjściu" z programu) w
    ramach inicjatywy BizSpark. Click --> http://www.microsoft.com/bizspark/

    O ile spełniasz kryteria (firma technologiczna, młodsza niż 3 lata i o
    przychodzi mniejszym niż chyba 300k$), to wystarczy się zarejestrować w
    programie i software możesz ściągać, instalować i wykorzystywać do celów DG.

    Jeśli kwestie licencyjne były głównym motywem Twojego postu, to powyższa
    informacja powinna rozwiązać Twój problem.

    Piotrek