  • Data: 2008-04-03 10:46:56
    Temat: OT, było: rower na firmę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Apr 2008, Tristan wrote:

    > (autor Jacek_P
    >
    > W mieście horyzont jest 3 metry dalej.

    Nie przesadzaj. Zresztą właśnie tych kilka metrów może przesądzić.

    > (autor Gotfryd Smolik news
    >
    > Za każdym razem, kiedy chcę na nim pojeździć, bo mieszkam na 5 piętrze,

    Gratuluję. Kiedyś nosiłem ze strychu - odpowiednika 3 piętra :)

    > Od noszenia?

    Nie udawaj greka :]
    Musiałem nieść po urwaniu widełek.

    > a poza tym przecież rowery są lekkie lub wręcz megalekkie,

    Nie są. Najwyżej niektóre ;)
    Może tacy co noszą z 5. piętra mają "megalekkie", ale
    nie jest to reguła ;)

    > bo przecie do lekkości się dąży.

    Kto dąży ten dąży. Ja dążę do tego, żeby rower podemną się
    nie rozpadał.

    pzdr, Gotfryd