  • 1. Data: 2003-04-05 21:18:03
    Temat: [OT] dowcip "urzędnik państwowy" długie
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    urzędnik opowiada
    życie jest do d... żona mnie zdradza, dzieci na mnie plują, pracuję na najniższym
    szczeblu, szef mną gradzi......, nie chce mi się życ, powieszę się, idę przez las ,
    sznurek w kieszeni, a tu na środku ścieżki paskudna ropucha siedzi, więc myślę kopnę
    paskudę, ale z drugiej strony myślę po co , przecież i tak zaraz nie będę zył,
    obchodzę ją z boku a tu nagle żaba ludzkim głosem przemawia "dobry z ciebie człowiek
    nie zabiłeś mnie, w nagrodę spełnię twoje życzenie" , urzędnik trochę zaskoczony pyta
    "a czy możesz odmienić moje życie, które jest do d... żona mnie zdradza, dzieci...."
    ,
    żaba mówi " a co mi tam, wracaj do domu, teraz wszystko będzie inne", urzędnik myśli
    "
    wrócę, najwyżej juto się powieszę" i wraca,
    a tu przed domem porsche stoi , dom jakiś inny i w dodatku z basenem, żona rzuca się
    na szyję i podaje obiad, dzieci szczęśliwe, szok po prostu, drugiego dnia idzie do
    pracy, a tu szef się wpół kłania, daje awans, podwyżkę, osobny gabinet...... urzędnik
    mysli " tyle dobra w sumie za nic , podziękuję żabce" i idzie ściężką, spotyka
    ropuchę
    i mówi " ty;e dobrego dla mnie uczyniłaś, jak mogę się odwdzięczyć?" a żaba na to "
    mam ochotę na seks, przeleć mnie" , chłop się zastanowił i mówi " trochę paskudna
    jesteś, nie będę mógł chyba, nie możesz przypadkiem sprawić że zamienisz się w jakąs
    fajną laskę?" , żaba na to " nie będzie to łatwe , ale może uda mi się zamienić w
    13-letnią dziewczynkę" , urzędnik myśli " a niech będzie, w końcu tyle dobrego dla
    mnie zrobiła"
    I TAK TO WŁAŚNIE BYŁO WYSOKI SĄDZIE