  • 1. Data: 2003-04-05 17:33:43
    Temat: Podatek od czynnosci c-p.
    Od: Artur Dudziak <a...@s...waw.pl>

    Czolem.
    Na wstepie chcialbym sie przywitac, jestem tu po raz pierwszy.

    A teraz do rzeczy:(pytanie troche lamerskie, ale odpowiedz jest
    dla mnie wazna).

    Czy kwota zaplaconego podatku od czynnosci cywilnoprawnych
    stanowi koszt uzyskania przychodu dla osob prawnych?

    Czy do okreslenia tej kwoty ustawodawca uzywa terminu 'oplata
    notarialna'?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Artur

  • 2. Data: 2003-04-06 19:08:36
    Temat: Re: Podatek od czynnosci c-p.
    Od: "RyHoo" <...@...pl>

    tak

  • 3. Data: 2003-04-06 19:17:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Artur Dudziak napisał:

    > Czy kwota zaplaconego podatku od czynnosci cywilnoprawnych
    > stanowi koszt uzyskania przychodu dla osob prawnych?

    A od czego ten podatek? Konkretnie, bo jasnowidzów tu niewielu :-)

    > Czy do okreslenia tej kwoty ustawodawca uzywa terminu 'oplata
    > notarialna'?
    Nie.

    Maddy

    --