  • 11. Data: 2015-11-27 22:02:42
    Temat: Re: OT epuap2 uzywa ktoś?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bolko wrote:
    > Właśnie założyłem sobie konto i profil.
    > Teraz mam 14 dni żeby to potwierdzić.
    > Ale zacząłem czytać opinie i wychodzi że szkoda czasu.
    > Używa ktoś ?
    > Warto ?

    używa. Działa jako tako ale strasznie prymitywne jest.

  • 12. Data: 2015-11-27 22:04:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:
    > W sumie pytanie do czego to używać?

    nadaje sie do wysyłania pierdylionów deklaracji, zamiast papierowej poczty.

  • 13. Data: 2015-11-27 22:29:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 22:04, witek pisze:

    > nadaje sie do wysyłania pierdylionów deklaracji, zamiast papierowej poczty.

    Coś mnie omija chyba, bo ja nie składam pierdyliona deklaracji,
    a prowadzę działalność, ZUSy swoje, pracowników i mam
    raptem VAT, ZUS i kilka pitów na koniec roku - ale do tego nie
    potzrebuję epuapu.
    Więc co jest tym pierdylionem?

  • 14. Data: 2015-11-27 23:09:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 22:29, cef pisze:

    > Coś mnie omija chyba, bo ja nie składam pierdyliona deklaracji,
    > a prowadzę działalność, ZUSy swoje, pracowników i mam
    > raptem VAT, ZUS i kilka pitów na koniec roku - ale do tego nie
    > potzrebuję epuapu.

    Nie potrzebujesz, bo zapłaciłeś za podpis kwalifikowany. A mi się nie
    chciało zapłacić i do ZUSu używam epułapu kwalifikowanego. A że podpis
    mi na nic, poza ZUSem, to po co mam płacić?

  • 15. Data: 2015-11-28 00:11:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 27 Nov 2015 19:00:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ale już np. w NFZ konta nie potwierdzisz.
    > Dlaczego?

    Bo ktoś nie pomyślał. Powstające eZdrowie ma juz umożliwiać logowanie przez
    ePuap, ale tam już są takie opóźnienia, że pierwszy tam się chyba zaloguje
    jakiś prokurator.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2015-11-28 10:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > Bo ktoś nie pomyślał. Powstające eZdrowie ma juz umożliwiać logowanie
    > przez ePuap, ale tam już są takie opóźnienia, że pierwszy tam się
    > chyba zaloguje jakiś prokurator.

    Ponoc własnie pomyslał.
    anatol kiedys ponoc wyjasniał, ze NFZ twierdził, ze takie zalecenia
    otrzymał od GIODO bo tam wrażliwe dane o chorobach etc. (co z tego ze
    wrazliwe, skoro epuap jest weryfikowany, bezpieczny etc)

    Ale przepytane GIODO na te okolicznosc twierdzi, ze takich wymagań w
    stosunku do NFZ nie miało.

    Pytanie - niekompetencja czy coś innego?

  • 17. Data: 2015-11-28 19:19:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 28 Nov 2015 09:00:06 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ale przepytane GIODO na te okolicznosc twierdzi, ze takich wymagań w
    > stosunku do NFZ nie miało.
    >
    > Pytanie - niekompetencja czy coś innego?

    Pewnie zapytali, ale nie dostali tego na piśmie, to teraz GIODO się
    wypiera. Nie zdziwiłoby mnie, gdyby faktycznie NFZ dostał taką odpowiedź,
    bo GIODO ma hopla na tym punkcie (żeby nie nazwać tego bardziej wprost).
    Już zdążyli za daną osobową uznać adres IP i numer rejestracyjny samochodu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2015-11-29 13:51:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > odpowiedź, bo GIODO ma hopla na tym punkcie (żeby nie nazwać tego
    > bardziej wprost). Już zdążyli za daną osobową uznać adres IP i numer

    Czyli niekompetencja i krycie własnego tyłka?

  • 19. Data: 2015-11-29 17:28:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 29 Nov 2015 12:51:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czyli niekompetencja i krycie własnego tyłka?

    Tego się nie dowiemy, póki któraś ze stron nie wyciągnie kwitów. Ale pewnie
    ich nie ma.

    Mam też nadzieję, że to eZdrowie, jak już powstanie, nie będzie tak na
    bakier z użytecznością jak ZIP (ale to OT).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl