  • 1. Data: 2002-06-05 19:47:59
    Temat: stowarzyszenie i US
    Od: "Mazi" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Mam taka straszna prosbe - moze ktos slyszal kiedys o stowarzyszeniu osob
    poszkodowanych przez urzad skarbowy (czy cos takiego). Slyszalem jeszcze, ze
    miesci sie to prawdopodobnie w Olsztynie.

    Za jakakolwiek informacje bylbym strasznie wdzieczny.

    Pozdrawiam serdecznie
    Mazi

  • 2. Data: 2002-06-05 23:14:09
    Temat: Re: stowarzyszenie i US
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jun 2002, Mazi wrote:

    >+ Witam wszystkich
    >+
    >+ Mam taka straszna prosbe - moze ktos slyszal kiedys o stowarzyszeniu osob
    >+ poszkodowanych przez urzad skarbowy (czy cos takiego).

    Drugi link trzeciego trafienia z googla ;), nieskomplikowane:
    http://www.poszkodowani.pl/

    Pozdrowienia, Gotfryd