  • Data: 2004-01-16 21:24:43
    Temat: OT: ile zdrowotnego mozna...?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Jan 2004, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Nie mówiąc juz o takich którzy porwadza działalnośc pół roku i jak musza
    >+ po pół roku złozyć pierwszego pita to pytaja na grupie jak go wyliczyć i
    >+ wypełnić *dwudziestego* wieczorem i dodają "tylko szybko odpowiedzcie bo
    >+ musze wyslac przed północą".

    To jest wyjątkowo proste: 20-go o 23:59 należy wysłać poleconym *zwykłym*
    PIT-5 z bzdurami i mamy ze dwa-trzy dni na zrobienie jakiej-takiej
    korekty.
    Co prawda jeszcze nie wiem co należy wtedy napisać w "wyjaśnieniach"
    (obowiązkowych) do korekty, ale tej kwestii chwilowo nie rozpatrujemy ;)
    [...]
    >+ No i ręce opadaja.

    E tam. TOBIE ?? Nie wierzę ;) !
    Taki dobry cel na grupie... ;) !