  • Data: 2006-02-07 17:40:46
    Temat: Obce środki trwałe - ale nie inwestycje
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów
    szukam odpowiedzi na pytanie:
    Co zrobić z obcymi środkami trwałymi w firmie?
    Dostałem sprzęt komputerowy ze środków pomocowych UE. Sprzęt dostałem w
    czerwcu a umowę przekazującą własność sprzetu - w styczniu następnego roku.
    Sprzęt przechodzi na własność w momencie podpisania umowy.
    Kiedy wprowadzać do Ewidencji ST? w 2005 chyba nie?
    Bo amortyzować obcego środkach na pewno nie mogę.
    Może wprowadzićdo jakiejś pozabilansowej ewidencji ST? A w 2006 do ewidencji
    i zacząć amortyzować od lutego.
    Jakieś ideas?
    pozdr
    smiechu