  • Data: 2006-09-26 09:56:12
    Temat: Oblicznie wartosci netto i brutto
    Od: SuperMann <e...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem bo ksiegowoscia sie nie zajmuje, a musze wystawic fakture.
    Niby rzecz banalna, ale...

    Mam pozycje na fakturze z polami "Ilosc", "Cena netto", "VAT", "Wartosc
    netto", "Wartosc brutto".
    Na samym dole faktury mam wpisac sumy wartosci netto i brutto i tu mam
    pytanie. Co bedzie jesli w wyniku zaokraglenia rzeczywista wartosc sum
    netto i brutto bedzie sie roznila od tej na dole faktury?

    Pozdrawiam
    SuperMann