    From: ordi <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Obowiazek kasy fiskalnej oraz Fundusz Pracy
    Date: Wed, 12 Sep 2007 09:21:57 +0000 (UTC)

    Witam,
    mam dwa pytanka a mianowicie:

    1. Czy sprzedając oprogramowanie i wysyłając je bezpośrednio na e-mail
    (czyli pomijając nośnik) mam obowiązek rejestrowania sprzedaży przy pomocy
    kasy fiskalnej? Czytałem, iż zwolnienie nie obejmuje, gdy sprzedajemy
    nośniki CD, FDD itp. (bez danych, czyste) oraz nośniki z danymi,
    oprogramowaniem.

    2. Czy osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mają obowiązek
    płacenia składek na Fundusz Pracy? Wydaje mi się że nie, ale niech mnie
    ktoś upewni.

    Pozdrawiam.