    From: "Adam.O" <s...@n...px>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Obowiązek posiadania kasy fiskalnej pytanie.
    Date: Sun, 7 Sep 2008 18:46:26 +0200

    Witam.
    Nie jestem biegły w czytaniu i interpretacji przepisów, zwracam się więc o
    pomoc w interpretacji.
    Prowadzę działalność od ponad 10 lat opodatkowaną kartą podatkową. Są to
    usługi w zakresie masażu.
    Jestem osobą niepełnosprawną.
    Zamierzam od 1 października zmienić, (rozszerzyć działalność).
    Poza uslugami z zakresu fizjoterapii mam zamiar prowadzić szkolenia z
    zakresu obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń specjalistycznych.
    Mam również zamiar prowadzić sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania
    specjalistycznego i elektroniki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, w
    tym telefonów.
    Całość sprzedaży będzie fakturowana.
    Czy na podstawie powyższego opisu może mnie ktoś upewnić czy będę miał
    obowiązek instalacji kasy fiskalnej od początku działalności? Czy mogę
    zostać zwolniony z jej posiadania.
    Będę wdzięczny za konstruktywne odpowiedzi.
    P.S. Czytałem stosowne przepisy, więc proszę mnie do nich nie odsyłać.