  • 1. Data: 2003-04-03 15:52:16
    Temat: Obrót bezgotówkowy
    Od: "WS" <w...@w...pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieć w jakim akcie prawnym są ograniczenia w kwestii
    obrotu gotówkowego pomiędzy podmiotami gospodarczymi?

  • 2. Data: 2003-04-05 23:11:32
    Temat: Re: Obrót bezgotówkowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Apr 2003, WS wrote:

    >+ Czy ktoś może mi powiedzieć w jakim akcie prawnym są ograniczenia w kwestii
    >+ obrotu gotówkowego pomiędzy podmiotami gospodarczymi?

    PDG, czyli Ustawa Prawo Działalności Gospodarczej.

    http://www.rp.pl/prawo/doc/gos0315.html

    Nie twierdzę że to jedyne, ale podstawowe :)
    Są "skutki uboczne" np. ustaw o VAT itp. (przyjmując na rachunek
    można nie mieć kasy - czyli nie mając kasy a przyjmując gotówką
    można narazić się na sankcje z VATu).

    pzdr, Gotfryd