  • 1. Data: 2003-04-03 14:51:35
    Temat: Pit z ZUS
    Od: "Mary" <s...@w...pl>

    Mój mąż jest rencistą,do dnia dzisiejszego nie dostał PIT-u za 2002 r. z
    ZUS.Gdy poszedł interweniować dostał tylko ZAŚWIADCZENIE o dochodzie z
    tyt.renty.Powiedziano mu że PIT był wysłany i drugiego nie wydadzą.Dla Izby
    Skarbowej ,do której poszedł,takie zaświadczenie nie jest oczywiście
    podstawą .ZUS wysyłał PIT-y zwykłymi listami.Jak wyegzekwować PIT od
    ZUS?Przecież mają to w komputrze?Może ktoś miał podobny przypadek?
    Pozdrawiam - Mary

  • 2. Data: 2003-04-03 18:55:17
    Temat: Re: Pit z ZUS
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > nie jest oczywiście podstawą .ZUS wysyłał PIT-y zwykłymi listami.Jak
    > wyegzekwować PIT od ZUS?Przecież mają to w komputrze?Może ktoś miał

    ich problem. Proponuje napisac pismo ze nie dostal zaswiadczenia, to beda
    musieli pismo wydac

    Tak na gebe to pewnie ze wypedzili z urzedu :-(