  • 1. Data: 2004-02-19 15:35:25
    Temat: Od jakiej kwoty sklada sie pierwszy PIT-5
    Od: "DawidP" <n...@w...pl>

    Witam
    Od przekroczenia jakiej kwoty sklada sie pierwszy PIT-5?
    Pozdrawiam
    DawidP

  • 2. Data: 2004-02-19 16:08:29
    Temat: Re: Od jakiej kwoty sklada sie pierwszy PIT-5
    Od: "Bodek" <b...@i...pl>

    >Witam
    >Od przekroczenia jakiej kwoty sklada sie pierwszy PIT-5?
    >Pozdrawiam
    >DawidP
    >
    >2789,89
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-02-19 16:16:21
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    Gdybym Cię posłuchał, to bym miał się z pyszna

    Tomek
    KPiR, VAT, ZUS, memoriał, PIT-5L

  • 4. Data: 2004-02-19 16:20:33
    Od: "DawidP" <n...@w...pl>

    Dzieki bardzo
    DawidP

  • 5. Data: 2004-02-19 16:44:11
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Gdybym Cię posłuchał, to bym miał się z pyszna
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Tomek
    > KPiR, VAT, ZUS, memoriał, PIT-5L

    Z tej gorączki, kurna, nie odrózniam już PIT-5 od PIT-5L;-)

    pardon

    Tomek

  • 6. Data: 2004-02-20 07:51:25
    Od: bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________WYWAL>

    a nie przypadkiem z momentem wystapienia obowiazku zaplaty zaliczki na
    podatek?? co nie jest tozsame z przekroczeniem ww kwoty.

    bubbbaaa

  • 7. Data: 2004-02-20 08:44:10
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    bubbbbaaaaa wrote:

    > a nie przypadkiem z momentem wystapienia obowiazku zaplaty zaliczki na
    > podatek?? co nie jest tozsame z przekroczeniem ww kwoty.

    Ustawa jest "nieco" nieprecyzyjna, więc w urzędach skarbowych są 3
    szkoły interpretacji:
    1. (najpopularniejsza) gdy na PIT-5 wychodzi podatek>0 przed
    odliczeniem zdrowotnego a po odliczeniu społecznych
    2. gdy wychodzi zaliczka do zapłacenia czyli po odliczeniu zdrowotnego
    3. dochód przed odliczeniem społecznych jest większy od tzw "kwoty
    wolnej" (obecnie 2789.89)

    Ja wybieram metodę 3 ponieważ metoda ta jest najbardziej restrykcyjna a
    wolę unikać wszelkich niepotzrebnych kontaktów z urzędnikami

  • 8. Data: 2004-02-21 08:24:06
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "DawidP" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Od przekroczenia jakiej kwoty sklada sie pierwszy PIT-5?
    > Pozdrawiam
    > DawidP
    PIT 5 składa się w momencie osiągnięcia dochodu z działalności gospodarczej
    (poz. 29 PIT-u)
    Janina

  • 9. Data: 2004-02-21 15:01:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Bartosz Wienzek napisał:

    > Użytkownik "DawidP" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PIT 5 składa się w momencie osiągnięcia dochodu z działalności gospodarczej
    > (poz. 29 PIT-u)

    A czego to wynika?

    Możemy poprosić o podstawę prawna tego osobliwego twierdzenia?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl