    From: Wilhelmina <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odbliczenia za komputer
    Date: Fri, 23 Jan 2004 09:31:46 +0100

    Witam,
    Czy praktycznie kazda osoba moze sobie odliczyc wydatki na zakup
    komputera?
    Ja jestem informatykiem, to chyba mi przysluguje?

    Zastanawiam sie tez, czy moge sobie odbliczyc kwote wplacana na
    ksiazeczke mieszkaniowa. Jest to taka ksiazeczka, ktora zalozyli moi
    rodzice 25 lat temu, teraz mi ja przekazali (cesja) i ja w minionym roku
    cos tam wplacalam. I nie wiem , czy moge to sobie odliczyc?

    pzd
    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, latającym Pikusiu i nie