  • 1. Data: 2004-01-23 08:31:46
    Temat: Odbliczenia za komputer
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,
    Czy praktycznie kazda osoba moze sobie odliczyc wydatki na zakup
    komputera?
    Ja jestem informatykiem, to chyba mi przysluguje?

    Zastanawiam sie tez, czy moge sobie odbliczyc kwote wplacana na
    ksiazeczke mieszkaniowa. Jest to taka ksiazeczka, ktora zalozyli moi
    rodzice 25 lat temu, teraz mi ja przekazali (cesja) i ja w minionym roku
    cos tam wplacalam. I nie wiem , czy moge to sobie odliczyc?

    pzd
    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, latającym Pikusiu i nie
    tylko

  • 2. Data: 2004-01-23 12:00:58
    Temat: Odp: Odbliczenia za komputer
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Użytkownik Wilhelmina <o...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@p...fm...
    > Witam,
    > Czy praktycznie kazda osoba moze sobie odliczyc wydatki na zakup
    > komputera?
    > Ja jestem informatykiem, to chyba mi przysluguje?

    Kazda pod warunkiem, ze miala w ciagu roku opalacana zaliczke na podatek
    dochoodwy zeby bylo od czego odliczyc). Poza tym zakup przyrzadu naukowego
    musi byc zwiazana z wykonywana praca. W tym przypadku nie ma problemu....

    --

    P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl