  • Data: 2002-01-11 07:21:42
    Temat: Odliczanie straty
    Od: S...@v...pl (Zbierski, Sebastian) szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow,
    o ile wiem strate za rok obrotowy mozna odliczac z osiagnietego zysku w 1/3
    przez 3 kolejne lata
    czy ?....
    1) musza to byc 3 lata nastepujace po sobie ,
    2) jezeli kolejny rok przynosi strate to czy 1/3 do odliczenia przypadajaca
    na ten rok przepada ,
    3) jak uwzglednimy w deklaracjach CIT 1/3 tej straty , tzn. odliczamy 1/12
    (straty przypadajacej do odliczenia z dochodu danego roku) w kazdym miesiacu
    niezaleznie od osiagnietego wyniku czy dopiero od miesiaca w ktorym uzyskano
    dochod ,
    4) czy jezeli dochod w roku jest nizszy od przypadajacej do odliczenia
    straty , to nadwyzka straty przepada czy mozna ja przeniesc na kolejny rok

    Ewentualnie gdzie moge szczegolowo ta ten temat poczytac ( jakies pozycje
    ksiazkowe?)
    dzieki
    otylix