  • 1. Data: 2004-01-24 17:57:53
    Temat: pit-2 - kto wypelnia ?
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

    hi
    pracodawca dal mi do wypelnienia pit 2 .. tylko po co ? na pewno w zeszlym
    roku podatkowym nie zmienilem pracy wiec nic sie nie zmienilo .. mam
    wypelniac ?

  • 2. Data: 2004-01-24 18:28:45
    Temat: Re: pit-2 - kto wypelnia ?
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    trzeba bylo wypelniac od 01.01.2004 r., bo Ministerstwo finansow stworzylo
    niby nowy druk........ale po kilku dnaich sie rozmyslili i odwolali
    wszystko.....wiec stare druki PIT-2 sa ważne i nadal aktualne.
    a pracodawca byl po prostu sumienny, wiec wreczyl nowy druuk...nie jegow
    ina, ze ministerstwo zmienilo zdanie:))

    Użytkownik "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl> napisał w
    wiadomości news:buubm9$95t$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2004-01-24 20:55:38
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "Monika" <monpaj@usun_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko.....wiec stare druki PIT-2 sa ważne i nadal aktualne.
    > a pracodawca byl po prostu sumienny, wiec wreczyl nowy druuk...nie jegow

    ok ale po grzyba jest to oswiadczenie jesli na nim sa podane tylko moje dane
    znane zakladowi pracy dodatkowym elementam jest okreslenie platnika .. czy
    jesli nie dam tego pitu to dostane wyplate brutto ? czy co innego w nim
    chodzi ?