  • 1. Data: 2006-03-06 18:29:21
    Temat: Podatek 1% - cały, czy tylko część
    Od: rafal <f...@w...pl>

    Czesc
    Mam do zaplacenia podatek i chce go w calosci przekazac na rzecz
    hospicjum, ale podatek do zaplacenie jest mniejszy niz 1% podatku (no to
    udowodnilem, ze podatek jest mniejszy od 1% podatku ;). Wiadomo o co
    chodzi ;). Pytanie: Czy musze zaplacic na hospicjum 1%, czy moge mniej
    (=podatek do zaplacenia US)?
    Dzieki za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-06 19:16:00
    Temat: Re: Podatek 1% - cały, czy tylko część
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rafal" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Wiadomo o co
    > chodzi ;).

    No wlasnie, ze nie wiadomo.

    Pytanie: Czy musze zaplacic na hospicjum 1%, czy moge mniej
    > (=podatek do zaplacenia US)?

    Mozesz zaplacic ile chces, al eodliczyc od podatku, mozesz tylko 1% tegoz
    podatku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-03-06 20:29:33
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    > udowodnilem, ze podatek jest mniejszy od 1% podatku ;). Wiadomo o co
    > chodzi ;). Pytanie: Czy musze zaplacic na hospicjum 1%, czy moge mniej
    Płaci się 1 % od poz.110 z PIT-37

  • 4. Data: 2006-03-06 21:13:45
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rafal" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Wiadomo o co
    > chodzi ;).

    No wlasnie, ze nie wiadomo.

  • 5. Data: 2006-03-06 23:14:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Mar 2006, SDD wrote:

    > Użytkownik "rafal" <f...@w...pl> napisał
    >
    > No wlasnie, ze nie wiadomo.

    Obstawmy że o kwotę do DOpłacenia do zaliczek :)
    Nie chce np. 15 zł zwrotu i większej szansy na kontrolę...

    pozdrowienia, Gotfryd