  • 1. Data: 2002-02-20 13:51:39
    Temat: Odliczenia mieszkaniowe
    Od: "Marcin Socha" <m...@c...pl>

    Witam,

    od urodzenia mieszkam z rodzicami w domku jednorodzinnym, jest on ich
    własnością.
    Moje pytanie brzmi, czy mogę skorzystać z ulgi remontowej (posiadam rachunki
    wystawione na mnie).

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-20 16:51:04
    Temat: Re: Odliczenia mieszkaniowe
    Od: "Witold SAS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Socha" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Marcin
    >
    >Jezeli spiszesz z rodzicami umowe uzyczenia. to bedziesz mogl korzystac (w
    ramach limitu) z odliczen na remont wskazanych w umowie pomieszczen ( drobne
    remonty: malowanie, tapetowanie, flizy itp ). Umowa nie podlega rejestracji
    i musi byc zawarta przed dokonaniem wydatkow. Nie mozna dokonywac odliczen
    wydatkow na remont domu ( dach, rynny, elewacja, instalacje dotyczace calego
    budynku ). Te moze odliczac tylko wlasciciel.
    pozdrawiam
    W.SAS