  • 1. Data: 2003-04-01 20:34:49
    Temat: Odliczenia od przychodu
    Od: "DEXTER" <d...@w...pl>

    Witam chciałem się zapytać czy ratę leasingową odlicza się od przychodu czy
    od podatku. Proszę o podanie konkretnego przykładu jak to następuje. Prosze
    o powiedzenie mi jak się liczy podatek za wykonane za 5000 netto . Czy do
    urzędu skarbowego płaci się tylko vat czy również 19 % podatku dochodowego
    od kwoty netto. Czekam na odpowiedź . Pozdrawiam Darek.

  • 2. Data: 2003-04-02 06:21:43
    Temat: Re: Odliczenia od przychodu
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "DEXTER" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzędu skarbowego płaci się tylko vat czy również 19 % podatku dochodowego
    > od kwoty netto. Czekam na odpowiedź . Pozdrawiam Darek.
    Coś mi wygląda że ty nie masz pojęcia o rozliczeniu podatku
    Czy ty prowadzisz działalność ?
    Jeśli tak to jaka forma kpi r ryczałt ?
    Rozumiem że chyba jesteś Vatowcem .
    A tak na skróty to odpowiedz .
    Vat ma się nijak do dochodowego jeśli jesteś w Vat to płacisz i Vat i
    dochodowy i już.Płacisz w/g satwek jakie obowiązują na twój towar, usługe.
    Podaj więcej szczegółów to wtedy można w miare prezyzyjnie odpowiedzieć

    Wiola