  • 1. Data: 2002-06-23 12:39:14
    Temat: Odliczenia odsetek od kredytu mieszkaniowego
    Od: "HenrykB" <h...@g...sky.pl>

    Witam wszystkich,

    Czy ktos moglby rozwiac moje watpliwosci dotyczace prawa do korzystania z
    odliczenia odsetek od kredytu mieszkaniowego. Chodzi o to, ze kiedys
    korzystalem z tzw. duzej ulgi budowlanej. Czy kupujac ponownie nowe
    mieszkanie moge skorzystac z odliczenia odsetek od kredytu mieszkaniowego?

    Dzieki wszystkim,
    Henryk

  • 2. Data: 2002-06-24 22:10:21
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik HenrykB <h...@g...sky.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:af4ff5$b59$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > korzystalem z tzw. duzej ulgi budowlanej. Czy kupujac ponownie nowe
    > mieszkanie moge skorzystac z odliczenia odsetek od kredytu mieszkaniowego?

    Z nowej ulgi mieszkaniowej przede wszystkim będą mogły skorzystać osoby,
    które wcześniej nie korzystały z jakiejkolwiek formy odliczeń podatkowych z
    tytułu wydatków na zakup mieszkania, zakup działki budowlanej lub
    oszczędzanie w kasie mieszkaniowej. Nie będzie można skorzystać z ulgi
    podatkowej, jeśli rozliczamy się fiskusem jedynie w formie karty podatkowej
    lub zryczałtowanej, z wyłączeniem ryczałtu ewidencjonowanego.

    pozdrawiam
    WS

  • 3. Data: 2002-06-27 08:41:19
    Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl>

    In article <af85gt$mn$1@sunsite.icm.edu.pl>, s...@i...pl says...

    > Z nowej ulgi mieszkaniowej przede wszystkim będą mogły skorzystać osoby,

    Przede wszystkim ? czy to oznacza ze inni rowniez ale na mniej
    "atrakcyjnych" warunkach?

    Kupowalem mieszkanie, przymierzam sie do budowy domu - wiec jak to jest
    ?

    Kuba

  • 4. Data: 2002-06-27 10:02:54
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...onet.pl...
> [...]
    > "atrakcyjnych" warunkach?
    >
    > Kupowalem mieszkanie, przymierzam sie do budowy domu - wiec jak to jest

    Ach, nie, takie kiepskie stwierdzenie. - wykreślić ;-)
    Nie można wcześniej korzystać z dużej ulgi budowlanej. Jeżeli odliczyłeś
    zakup mieszkania w ramach tej ulgi to już nie możesz skorzystać z nowej.

    WS

  • 5. Data: 2002-07-02 11:49:22
    Od: PiotrekR <s...@...reply>

    w news:af4ff5$b59$1@news.tpi.pl
    HenrykB pisze tak:

    > Czy ktos moglby rozwiac moje watpliwosci dotyczace prawa do
    > korzystania z odliczenia odsetek od kredytu mieszkaniowego

    To może i mnie ktoś oświeci.
    Czym będzie się dokumentować ile tych odsetek było ?

    --
    Piotrek
    Xnews po polsku http://www.skynet.com.pl/~xnews/

    test ogonkuw ąśź rzołnież rzaba żeka zciongawka