  • 1. Data: 2002-06-23 12:53:54
    Temat: Potrzebna porada, art 178a KK
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    w dniu jutrzejszym o godzinie 10:00 mam się stawić w KSP jako świadek a sprawie
    o art 178a KK. Czasu jak widać mam bardzo niewiele, na domiar złego dziś jestem
    do 23:00 w pracy i nie mam możliwości wyjścia z niej aby odwiedzić jakiegoś
    prawnika, dlatego proszę ewentualne osoby zainteresowane udzieleniem porady o
    kontakt pod mumer 501199898, kwestia zadośćuczynienia za takową do uzgodnienia.
    Dodame jeszcze, że mieszkam w stolicy.
    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2002-06-23 12:59:17
    Temat: Re: Potrzebna porada, art 178a KK
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Przepraszam za umieszczenie wiadomości na niewłaściwej grupie, troche jestem
    poddenerwowany.
    Jeszcze raz pozdrawiam
    Przemek