  • 1. Data: 2004-04-22 22:44:03
    Temat: Odliczenie 1% podatku na rzecz organizacji ?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,

    Chciałem się dowiedzieć jak to jest z tym 1% prodatku.
    Czy mogę zamiast płacić teraz do US - wpłacić go teraz na konto wybranej
    organizacji pożytku publicznego?
    I czy przejdzie taka wpłata dokonana teraz za rok 2003?

    A może ktoś utworzył listę kont i organizacji spełniających warunki z uopdof?

    Z góry dzięki za info.
    Pozdr //NF

  • 2. Data: 2004-04-22 23:23:37
    Temat: Re: Odliczenie 1% podatku na rzecz organizacji ?
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "NF" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I czy przejdzie taka wpłata dokonana teraz za rok 2003?
    >
    > A może ktoś utworzył listę kont i organizacji spełniających warunki z

    Witam
    Wplacasz 1% podatku naleznego za 2003r i o tyle mniej wplacasz do US
    (odnotowujac to w odpowiedniej rubryce rocznegi PIT ).
    Lista jest http://www.ms.gov.pl/krs/krs.shtml .
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2004-04-23 06:56:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, NF wrote:
    [...]
    >+ A może ktoś utworzył listę kont i organizacji spełniających warunki z uopdof?

    http://www.jedenprocent.pl/

    pozdrowienia, Gotfryd