  • 1. Data: 2002-08-22 11:12:26
    Temat: Odliczenie VAT a śr.trw. - ostatnie 6 miesięcy
    Od: "Marcin Peciak" <c...@N...gazeta.pl>

    Zamierzam ustalić VAT podlegający odliczeniu przy zakupie środków trwałych
    związanym zarówno ze sprzedażą opodatkowaną, jak i zwolnioną. Czy te sześć
    miesięcy ma zawierać miesiąc, za który sporządzana jest deklaracja, czy nie.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i życzliwość :-)
    MP

  • 2. Data: 2002-08-22 12:30:12
    Temat: Re: Odliczenie VAT a śr.trw. - ostatnie 6 miesięcy
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Peciak" <c...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ak2gup$q1c$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > miesięcy ma zawierać miesiąc, za który sporządzana jest deklaracja, czy

    AFAIR to Zubrzycki wlicza miesiac za ktory jest deklaracja.
    Ja natomiast uwzgledniam miesiace poprzedzajace.
    Ustawa chyba zbyt dokladnie nie precyzuje tego problemu.

    Karol