  • 1. Data: 2004-07-09 06:54:02
    Temat: Odliczenie VAT od zakupow w EU?
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Witam,

    czy moge odliczyc VAT za sprzet zakupiony w EU na fakture? Chodzi
    konkretnie o zakup notebooka na firme polska w MediaMarkt w Niemczech...
    Bede wdzieczny za rade.

    Pozdrawiam, Piotr, p...@w...pl

  • 2. Data: 2004-07-09 07:05:01
    Temat: Re: Odliczenie VAT od zakupow w EU?
    Od: "jaro" <n...@n...pl>

    Ja kupowalem ostatnio opony do ciezarówki ale podalem sprzedawcy swój NIP z
    PL i wystawil mi fakturke bez VAT( w Niemczech Mwst.).

  • 3. Data: 2004-07-09 08:43:52
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Ciekawe, czy jesli kupie notebooka w niemieckim MediaMarkt i poprosze
    fakture na moja firme to tez od razu policza mi bez VAT?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-07-09 09:55:25
    Od: "jaro" <n...@n...pl>

    według mnie nie powinieneś mieć z tym żadnego problemu.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-09 12:07:25
    Od: "Rychu" <f...@w...pl>

    jesli podalsz w mediamarku swoj nip ue to powinni wystawic
    ci 0% fakture

    RYs

    Uzytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2004-07-09 13:05:13
    Od: Piotr <e...@l...kso.pl>

    A bez NIPu EU?

    Nie wystarczy polski NIP?

    Piotr

  • 7. Data: 2004-07-09 13:20:58
    Od: "jaro" <n...@n...pl>

    Absolutnie,
    aby sprzedawca w innym kraju UE mógl ci wystawic fakturke bez VAT-u musisz
    podac mu swój NIP UE.

    Zlóz wniosek w US - to formalnosc.

    Uzytkownik "Piotr" <e...@l...kso.pl> napisal w wiadomosci

  • 8. Data: 2004-07-10 10:27:37
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    jaro pisze:

    > Ja kupowalem ostatnio opony do ciezarówki ale podalem sprzedawcy swój NIP
    > z PL i wystawil mi fakturke bez VAT( w Niemczech Mwst.).

    Nip z PL
    TO WLASNIE JES NIP UE...

    jelsi nie zglosiles sie do swego US -a o nadanie nipa-UE,
    to podales PL bezprawnie... (no chyba ze cos przespalem)

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-07-12 07:20:30
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 7/9/2004 11:55 AM, Użytkownik jaro napisał:

    > według mnie nie powinieneś mieć z tym żadnego problemu.
    > Pozdrawiam
    >
    > Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiście potem trzeba rozliczyć to jako wewnątrzwspólnotowe nabycie
    towarów czyli naliczyć VAT należny i naliczony.