  • 1. Data: 2002-04-04 16:44:53
    Temat: Odliczenie gruntu pod dom
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam problem
    Kupiłem dom w trakcie budowy z działką. Czy mogę odliczyć ziemie pod budowe?
    Kobitka z urzedu mówi że nie.

  • 2. Data: 2002-04-05 07:58:22
    Temat: Re: Odliczenie gruntu pod dom
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Mam problem
    > Kupiłem dom w trakcie budowy z działką. Czy mogę odliczyć ziemie pod
    budowe?
    > Kobitka z urzedu mówi że nie.

    Ja mysle, ze na odwrot, kupil Pan DZIALKE z rozpoczeta budowa...

    Zakup dzialki oczywiscie nie wlicza sie do wdatkow od odliczenia w ramach
    ulgi budolanej. Ale jest druga ulga , na zakup dzialki.

    A swoja droga ciekawe.

    Kupujac dzialke w trakcie budowy domy poniosl pan wydatek
    na budowe domu (?),
    Chyba tego, co Pan zaplacil "za dom" (roznice pomiedzy tym, co Pan zaplacic
    a wartoscia dzialki PREZED rozpoczeciem budowy) odliczyc nie mozna
    i moze o to chodzilo milej Pani w US.

    Boguslaw