  • 1. Data: 2003-03-10 18:03:42
    Temat: Odliczenie komputera - ile razy mozna?
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Bardzo proszę o pomoc ...
    5 lat temu odliczałam już raz komputer. Teraz kupiłam nowy czy mogę go
    odliczyć ? Czy jest to możliwe tylko raz?

    Vicky

  • 2. Data: 2003-03-10 18:36:55
    Temat: Re: Odliczenie komputera - ile razy mozna?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5 lat temu odliczałam już raz komputer. Teraz kupiłam nowy czy mogę go
    > odliczyć ? Czy jest to możliwe tylko raz?

    -----------------------
    Nie ma ograniczenia ile i na jaki czas istotne czy związny z pracą jeśli
    potrzebne ci dwa to możesz je mieć .Jest limit kwotowy na rok no i czy
    jesteś w stanie ewnetualnie przekonać urzędnika że jest ci ten kolejny
    potrzebny
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-11 18:35:52
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrzebne ci dwa to możesz je mieć .Jest limit kwotowy na rok no i czy
    > jesteś w stanie ewnetualnie przekonać urzędnika że jest ci ten kolejny
    Dlaczego kolejny? Starego kompa już nie ma, zużył się. Pięć lat to w
    komputerach kilka epok.
    Poza tym poprzedni mógł spaść z biurka i trzeba go było wyrzucić :-)

    Mirek

  • 4. Data: 2003-03-12 07:31:10
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@f...icn.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komputerach kilka epok.
    > Poza tym poprzedni mógł spaść z biurka i trzeba go było wyrzucić :-)

    Oczywiście mógł się zużyć zniszczyć wcale nie wykluczałam takiej
    możliwości.To nie zmienia faktu że jest kupiony nastepny i urzędnik moze
    sprawdzic że był wcześniej odpis i spytać co stało się z poprzednim i wtedy
    przydadzą się twoje argumenty i oczywiście mogą byc wystaczające.
    Wiola