  • 1. Data: 2003-03-10 21:59:20
    Temat: stałe łącze i ulga na "pomoce naukowe"
    Od: "dorota" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy koszty związane z podłączeniem stałego lącza internetowego i zwiazane z
    tym miesięczne opłaty mozna odliczać w ramach (PIT) ulgi na "pomoce naukowe"
    wykorzystywane w z związku z wykonywanym zawodem ?

    Pozdrawiam,

    Dorota

  • 2. Data: 2003-04-27 12:01:49
    Temat: Re: stałe łącze i ulga na "pomoce naukowe"
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam!

    > Czy koszty związane z podłączeniem stałego lącza internetowego i zwiazane z
    > tym miesięczne opłaty mozna odliczać w ramach (PIT) ulgi na "pomoce naukowe"
    > wykorzystywane w z związku z wykonywanym zawodem ?
    Nie jestem specem, trafiłem tu przypadkiem, ale w drugim okienku mam akurat
    to: http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2002/o
    dl0121.html i nie
    widzę tam niczego, pod co można by podciągnąć opłaty za stałe łącze. Może
    najwyżej koszty modemu by można...

    Pozdrawiam - Darek Włoskowicz

  • 3. Data: 2003-04-27 22:51:56
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

> [...]
    dl0121.html i nie
    > widzę tam niczego, pod co można by podciągnąć opłaty za stałe łącze. Może

    Oj, ciężko Ci to będzie przepchnąć w swoim US. Przygotuj sobie zawczasu
    odpowiednie uzasadnienie.
    [kurdebalans]