eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenie na cele zwiazane z wykonywanym zawodem - co to oznacza › Odliczenie na cele zwiazane z wykonywanym zawodem - co to oznacza
    From: "piotrek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie na cele zwiazane z wykonywanym zawodem - co to oznacza
    Date: Sun, 6 Apr 2003 00:18:23 +0200

    Wlasnie mecze sie z pitami

    co dokladniej oznacza sformulowanie "zwiazanych bezposrednio z
    wykonywanem zadowem i wykonywana praca" chodzi o wydatki na zakup
    pomocy naukowych

    czy sa jakies wykladnie? co mowi praktyka urzedow skarbowych?

    czy jesli ktos jest fotografem, ale korzysta tylko z fotografii
    analogowej, moze odliczyc komputer? tumaczac, ze chce sie tez
    doksztalcic z fotografii cyfrowej?

    albo odwrotnie informatyk, czy moze odliczyc aparat
    fotograficzny, motywujac to tym, ze co prawda do pracy nie jest
    mu potrzebne obecnie, ale chce sie doksztalcic z grafiki
    komputerowej i tworzenia stron WWW?

    albo czy nauczyciel angielskiego moze odliczyc komputer
    tlumaczac, ze sluzy mu do nauki jezyka?

    i na koniec czy sa jakies szczegolne wymogi co do dokumentow
    potwierdzajacych powiazanie z wykonywanym zawodem?

    wiem ze odliczyc mozna na podstawie faktury vat, czy sa jakies
    dodatkowe wymogi na taka fakture? np. czy vat musi byc niezerowy
    (kiedys chyba obilo mi sie cos takiego o uszy, ze jesli ksiazka
    ma zerowy vat nie mozna jej odliczyc, ale nie jestem pewien)

    dzieki :)