  • 1. Data: 2008-03-02 00:31:28
    Temat: Odliczenie na osobe bezrobotna.
    Od: "Robol" <r...@w...pl>

    Ile moge odliczyc, jesli moja zona nie ma pracy, i nie ma zasilku? I jakie
    musze spelnic warunki?

  • 2. Data: 2008-03-02 01:31:43
    Temat: Re: Odliczenie na osobe bezrobotna.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robol wrote:
    > Ile moge odliczyc, jesli moja zona nie ma pracy, i nie ma zasilku? I jakie
    > musze spelnic warunki?

    a co chcialbys odliczac.

  • 3. Data: 2008-03-02 11:25:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robol" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile moge odliczyc, jesli moja zona nie ma pracy, i nie ma zasilku? I jakie
    > musze spelnic warunki?

    NIC nie odliczysz.
    Natomiast mozesz sie wspolnie z nia rozliczyc Dostaniesz do 574 zl zwrotu
    podatku (o ile bedzie z czego).
    No i oczywisci enie mozesz byc na ryczalcie, karcie podatkowej ani liniowce.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2008-03-02 11:28:17
    Od: "Robol" <r...@w...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:fqd020$3u2$1@inews.gazeta.pl...

    > a co chcialbys odliczac.

    Ja pracuje, a moja zona nie. Nawet zasilku nie ma. Oczywiscie rozliczam sie
    razem z nia. Ale podobno w takiej sytuacji jest mozliwosc odliczenia sobie
    jeszcze jakiejs kwoty z tytulu bezrobotnej zony. Czy to prawda? Tak mi
    powiedzial kumpel, ktory juz dwa lata tak odlicza. Ale wole sie upewnic.

  • 5. Data: 2008-03-02 16:02:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robol wrote:
> [...]
    > jeszcze jakiejs kwoty z tytulu bezrobotnej zony. Czy to prawda? Tak mi
    > powiedzial kumpel, ktory juz dwa lata tak odlicza. Ale wole sie upewnic.

    A kumpel ci nie powiedzial jak to odliczyc? Bo coś ci chyba bajki opowiada.

  • 6. Data: 2008-03-02 19:25:23
    Temat: Odp: Odliczenie na osobe bezrobotna.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Użytkownik "Robol" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > NIC nie odliczysz.
    > Natomiast mozesz sie wspolnie z nia rozliczyc Dostaniesz do 574 zl zwrotu
    > podatku (o ile bedzie z czego).

    Jakie 574, skoro nie wiesz ile on zarabia?
    Dochodowy jeszcze liniowy nie jest.

  • 7. Data: 2008-03-02 20:30:45
    Od: "Natalia" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Robol" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ale podobno w takiej sytuacji jest mozliwosc odliczenia sobie jeszcze
    > jakiejs kwoty z tytulu bezrobotnej zony.

    Ciekawie brzmi, a z tytulu bezrobotnego meza to jest? :)

  • 8. Data: 2008-03-03 08:01:25
    Od: "Robol" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Natalia" napisał w wiadomości

    > Ciekawie brzmi, a z tytulu bezrobotnego meza to jest? :)

    No mysle, ze tak. Dzis sie dokladnie dowiem od kumpla jak to dziala.