  • 1. Data: 2003-04-24 05:36:52
    Temat: Re: Odliczenie od podatku oddanej krwi
    Od: "KaWu" <r...@w...pl>

    > Jak odlicza sie zadana krew? Chodzi o to, ze mam zaswiadczenie o zdaniu
    > ilestam litrow krwi. Nie wiem jednak, jak to sie przelicza i na jakim
    > formularzu sie odlicza.

    Zacznijmy od tego jaka to jest krew?
    ceny za litr: krew pełna=130; osocze=170; zabieg separacji komórkowej=130.
    A odlicza sie chyba jako darowizny na PIT 0.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-24 12:12:12
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    PLONK za godzine

    chyba ze w lublinie jest inna strefa czasowa

  • 3. Data: 2003-04-24 16:51:24
    Od: "KaWu" <r...@w...pl>

    > No wiec jest to krew pelna.
    > Chyba jako darowizny? Ma ktos moze pewnosc?
    > 1 litr to 130 zl odliczenia, czy 19% z tego?
    > No i od podatku czy od dochodu?
    > Pozdrawiam, dOdG3R.

    ja rozliczam jako darowizna;
    przelicznik krew pełna 1 l=130 zł-> od dochodu

  • 4. Data: 2003-04-24 19:57:03
    Temat: Odliczenie od podatku oddanej krwi
    Od: "dOdG3R" <d...@F...o2.pl>

    Jak odlicza sie zadana krew? Chodzi o to, ze mam zaswiadczenie o zdaniu
    ilestam litrow krwi. Nie wiem jednak, jak to sie przelicza i na jakim
    formularzu sie odlicza.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam, dOdG3R.

  • 5. Data: 2003-04-25 15:07:55
    Od: "dOdG3R" <d...@F...o2.pl>

  • 6. Data: 2003-04-25 17:56:51
    Od: "dOdG3R" <d...@F...o2.pl>

  • 7. Data: 2003-04-25 18:54:37
    Od: "dOdG3R" <d...@F...o2.pl>

    > ja rozliczam jako darowizna;
    > przelicznik krew pełna 1 l=130 zł-> od dochodu

    Uprzejmie dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam, dOdG3R.